ENVÍO GRATIS - PAGO SEGURO - GARANTÍA DE DEVOLUCIÓN DE DINERO

¿Te gusta este producto? Si es así, compártelo con tus amigos.

Descripción

In the present time electronic media are the most powerful factory that influence music culture. They change social functions of music, they affect musical behavior, music taste and aesthetic ideals of the society. The power of film, television and other media is based on the fact that the media trigger complex audiovisual perceptions or they determine the ways of how music evokes extra-musical imaginations. Audiovisual Media and Music Culture struggles to systematize and classify the basic categories of audiovisual communication, it explains music in media as a category of space and time, reveals the laws of the music culture development, the advantages and disadvantages of civilization trends and it also separates value constants from transition episodes.

Contribuyente

Autor Juraj Lexmann

Información

DUIN 1857EK5GCIU

GTIN 9783631591390

Fecha de aparición 29.12.2008

Idioma Inglés

Número de páginas 102

Product type Libro

Dimensión 210 x 148 x 148  mm

Peso del producto 240 g

Audiovisual Media and Music Culture

Translated from Slovak by Barbora Patočková

Juraj Lexmann

21,99 €

Vendedor: Dodax

Fecha de entrega: martes, 3. noviembre

Condición: Nuevo

Ve nuestras opciones de compra

IVA incluído - Envío GRATIS
1
Agregar a la cesta Agregar a la cesta
21,99 €
Ve nuestras opciones de compra IVA incluído - Envío GRATIS